1. Умови повернення:
Повернення коштів можливе до моменту активації абонемента, тобто якщо користувач ще не скористався жодною послугою (не відвідував зал).
Після активації або першого відвідування кошти не повертаються.
2. Порядок повернення:
Для ініціювання повернення користувач має звернутися до адміністрації клубу з письмовою заявою (на електронну пошту або у месенджері).
Повернення коштів здійснюється тим самим способом, яким було проведено оплату, протягом 5–10 банківських днів після підтвердження запиту.
У разі скасування транзакції з технічних причин (подвійне списання, помилка сервера тощо) кошти повертаються автоматично після перевірки WayForPay.
3. Винятки:
Повернення коштів не здійснюється, якщо послуга фактично надана або користувач порушив правила відвідування клубу.